Hjälp mig!

Nu får ni läsare ännu en uppgift, inte bara att läsa det jag skriver utan att tycka till också, många skriver att min blogg e bra och många skriver även att den e dålig, det är så klart delade meningar, så därför har ni nu chansen att skriva vad som är bra respektive dåligt med bloggen, skriver jag för lite? för mkt? för få bilder? för många bilder? osv, ja ni förstår vad jag menar, så snälla ta er lite tid att kommentera detta så jag kan skapa den perfekta bloggen med hjälp av era tycken!

stort tack på förhand /fejkadblond


Kommentarer
Postat av: M

din blogg e bäst, du behöver inte ändra ngt!

du e sjukt bra bloggare! ta inte åt dig när ngn säger att din blogg e dålig, för den e bäst!

puuuuuuuss snygging!

2010-12-23 @ 19:07:46
Postat av: clara

Tack du!:)

2010-12-23 @ 21:49:50
URL: http://claraandersonn.blogg.se/
Postat av: maisah

fin bild :)

2010-12-26 @ 13:43:50
URL: http://maisahjuevesanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test