skog

Jag e sjukt sur idag, haha fyfan gårdagen var en katastrof, visst det var skitkul o träffa människor osv, men att tappa bort mina pengar var inte lika kul och heller inte att jag inte kom in på krogen, samt så följde moa med mig hem, vi gick ca hmm... ja 6km, det tog liksom 1 timme för oss att komma hem till mig, och riktigt mörkt var det med, hatar att bo på landet!!!!
Nu fan ska jag flytta så fort som möjligt, ge mig en jävla lägenhet i någon stad, spelar ingen roll vart bara jag slipper bo på landet :(
Ahh och nu när jag inte har några pengar så kan jag inte sola, o jag måste verkligen sola, jag vill bli brunare.
Men aja.. jag får leva med dettaa!! fett synd om mig iaf haha


Kommentarer
Postat av: filippaa'

grym blogg :)

allt bra?

2010-10-17 @ 18:18:35
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test