Vad tycker jag om Big brother?

Big brother är nog ett ut av dom bästa programmen som går på tv:n för tillfället, jag har inte missat ett enda avsnitt och har inte tänkt göra det heller, får panik om jag så bara missar 10min av ett avsnitt, är riktigt besatt av "skiten" haha

Mitt utlåtande av varje deltagare ifrån Big brother.



Christian Lundgren: Jag förstår mig verkligen inte på han, vad gör han för nytta i huset? Jag hatar hans humor och jag stör mig på när han dansar framför kamerorna, hans hår ser ut som en virvelvind som är ute på djupt vatten, nej tack, vad är det för metmask dom har släppt in i huset.



Sonia Kamau: Förmodligen den tjejen jag gillar mest i huset, hon är verkligen sig själv, hon visar framfötterna och bjuder på sig själv, grym humor har hon med, haha älskar hennes skratt.



Peter Orrmyr: Han är 33år gammal och hans hobby är att klaga? Då har man fan inte mycket till liv, ååh! haha detta är en deltagare jag vill ha ut, fan! ska det vara så svårt att nominera han! Han har skön dialekt, men är det någon mer än jag som lagt märke till ordet "förjävla" som han säger HELA tiden.. nej ogillar peter något så grymt!



Katerina Kazelis: Skönaste personen i huset, så jäkla godhjärtad och snäll, älskar hennes uttryck "hjärtat" som hon säger till allt och alla, en värdig vinnare anser jag!



Simon Danielsson: Vad ska man säga? han är norrlänning, går inte att tycka illa om han, men han är duktig på att sitta o snacka skit med martin och sara om folket i huset, gillas inte!



Annie Almén: Vad är detta? en rymdvarelse? jadu! haha hon har sina problem, jag menar hennes samtal med sig själv och sina bekännanden i bikten gör mig orlig, hur hon mår och henne skänslor och allt de där, nej jag tror det skulle vara skönt för henne att gå ur huset!



Rodney Da Silva: Detta var en av mina favoriter i början, nu är han en av dom jag ogillar mest, en störd människa anser jag, kan inte säga mer än att han e vidrig.



Sara Jönsson: Så grymt söt, hon ser så oskyldig ut, helt klart en favorit, men skulle vara roligt om kunde tänja på gränserna istället för att vara den här grannflickan, gör något oförväntat.



Martin Granetoft: Härlig dialekt, härlig humor, han har ett fruktansvärt roligt beteende i huset och det bästa med martin är nog att han verkligen bjuder på sig själv.



Gurkan Gasi: Från min sida är Gurkan den mest värdiga vinnaren av alla i huset, han har hela paketet, han utsrålar en charm som inte går att beskriva, jag skulle kunna skriva en hel novell om gurkan, så därför stannar jag här.



Patrik Edvardsson: Och vad är detta? Tråkigaste personen jag någonsin beskådat, jag somnar när jag hör han prata, jag lider när jag ser hans klädstil, och varför åkte han inte ut igår? snälla, varför röstar man bort vanessa mot patrik? ååh.. irriterad!



Madelene Stigsjöö: Har inte fått någon uppfattning om den här personen, hon verkar vara lite besatt men jag har ingen aning, hon har ingen persnolig, en tråkig tjej.




Kommentarer
Postat av: Nicoline

jävligt bra kommentarer förutom att sonja är den mest fakea personen Ever! hon sitter o klagar på att folk klagar bakom hennes o vanessas ryggar, BAkom deras ryggar till Vanessa. ta dig i kragen o säg till dom att dom borde tare med henne istället för att tare bakom hennes rygg liksom! ;D senn borde inte Gurkan vinna, han är gullig på alla vis förutom att han har så svårt för Vanessa och hennes transexualtitet, känns lite trångsynt! Sen tkr jag den värdige vinnaren är RODNEY! i love him , med hela mitt hjärta, han är jag fast i mansform haha nerå!

puss pårej niclas! :D

2011-04-04 @ 12:05:51
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

Ibland undrar man hur dom tänkte när dom plockade in vissa i huset!

Christian ogillar jag totalt! Patrik är bara en falsk person rakt igenom.. Och som en publiken sa slampa om Madelene, HAHAHAHA!!!



Gurkan ska vinna hela skiten, det är bara så! =)

2011-04-04 @ 12:09:05
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: johan

madelene verkar vara en personlighetslös slampa... haha

2011-04-04 @ 12:40:38
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Postat av: Robin

Haha okey ;)

2011-04-04 @ 12:44:22
URL: http://robinonhult.blogg.se/
Postat av: Meron

Hahahaha alltså, grym du är! Håller med dig i allt du säger förutom om Christian. älskar Big Brother fast att programmet är väldigt stört. :)

2011-04-06 @ 19:58:04
URL: http://supaflysister.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tycker Gurkan är det minst värdiga vinnaren. Han kallar vinnarna som fick kebab för ''falska fittor, jävla kycklingar'' osv osv för att han inte fick smaka kebab när det var strängt förbjudet att dela med sig till de andra. Uschhhh juuuuu



Christian är bäst :)

2011-04-07 @ 12:02:06
URL: http://ohisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test