Paus ?

Hejje alla bloggläsare!
Detta är nog mitt viktigaste blogginlägg jag kommer göra, jag kommer eventuellt ta en paus nu från att blogga, vet inte riktigt hur länge, jag känner att min blogg tar för mkt tid, jag hinner inte med skolarbete och heller inte att vara med vänner på fritiden osv, jag får för lite fritid helt enkelt, om jag börjar blogga igen så kommer jag inte vara lika aktiv som jag varit förut, så nu vill jag veta, ska jag fortsätta med denna blogg, dalarnas största killblogg ? Skicka gärna en kommentar, räcker med ett "ja" eller ett "nej", vet att många gillar in blogg och uppskattar det jag gör så kanske är onödigt att lägga ner en hel blogg, men vi får se hur det blir, jag villnog inte lämna er så något inlägg per dag ska vi väl försöka med, men ut med eran åsikt nu ska jag fortsätta med bloggandet fast vara lite mindre aktiv?

Känner även att jag blir lite små sur och irriterad, känns som att alla som jag känner och är i min omgivning tror att jag är bög bara för att jag är kille och bloggar? Och jag vill inte att folk ska få fel uppfattning osv, känns sjukt surt, jag har många gånger tänkt på det, och det gör att jag mår dåligt både psykiskt och fysiskt, det ger mig ännu dåligare självförtroende än vad jag redan har, men det är väl bara att gå sin egen väg och skita i alla andra och göra det man själv vill, jag vet iaf sanningen och hur allt ligger till!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Men hjälp, töntar, man är väl inte bög för att man är kille och bloggar eller! eller tjaa, klart det finns sånna också men de flesta är det inte i alla fall och det är fler bögar som inte bloggar än som bloggar - så dina kompisar som tänker sådär får nog akta sig :O kanske bäst att säga till dem att skaffa en blogg? ...annars är de ju bögar...

Sen undrar jag hur du kan ha dåligt självförtroende? Min fördom var liksom att alla snygga killar hade bra självförtroende :P

2011-01-05 @ 00:52:35
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test