Plugg!

Stress, stress och stress! Det här med skolan tar död på mig, så extremt drygt, det finns så mycket att säga, så mycket att göra, känns som att det är en evighetsgöra!
Det är bara 3-4 månader kvar av detta läsår sen tar jag studenten, då börjar det riktiga livet, man måste redan nu börja fundera på vad man vill bli? vad man vill plugga? och vart man vill plugga, jag har helt klart bestämt mig för att plugga nere i stockholm, jag hoppas så inerligt mycket på att jag får en studentbostad i stockholm, men vi får se hur det blir med den saken, jag är fast besluten på att jag ska ner!

Ni kanske är intresserade på vad jag ska söka? Hittills har jag valt att söka dessa 4 utbildningar, mitt första handsval är turism och sedan ser ni ju vad mitt andra och tredje är, turism är mitt första för att jag vill ha en stadig grund att stå på när jag sedan utbildar mig till reseledare!

1. Tursimvetenskap 180p - Södertörns högskola

2. Kandidatprogram i Arkeologi 180p - Stockholms Universitet

3. Kandidatprogram i marknadskommunikation och IT  180p - Stockholms universitet

4. Turismutvecklarprogrammet 180p - Örebro universitet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test